شناسهٔ خبر: 145502 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با ایام ماه ربیع الاول و پویش پیامبر رحمت (ص)؛

زمین رایگان به ۱۸۴ نفر از مشمولین طرح جوانی جمعیت استان اصفهان واگذار می‌شود

علیرضا قاری قرآن - اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ۱۸۴ پلاک زمین رایگان ویژه طرح جوانی جمعیت آماده واگذاری به مشمولین این طرح در استان اصفهان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد: واگذاری زمین به مشمولین طرح جوانی جمعیت استان اصفهان همزمان با فرارسیدن ایام ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفرصادق (ع)، در بازه زمانی اول لغایت هفدهم ربیع الاول تحت عنوان پویش پیامبر رحمت (ص)، برنامه ریزی شده است. 

وی با اعلام این خبر افزود: در این پویش قرارداد واگذاری زمین به ۱۸۴ نفر از خانوارهای واجد شرایط طرح جوانی جمعیت تحویل می‌شود. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان عنوان کرد: این ۱۸۴ پلاک زمین مربوط به شهرستان‌های فریدونشهر، آران و بیدگل، دهاقان، شاهین شهر، فریدن، خوانسار، نطنز و شهر جدید مجلسی است که طی مراسمی در هفته آتی به متقاضیان حایز شرایط اهدا خواهد شد. 

وی خاطرنشان کرد: در تیرماه سال جاری همزمان با حضور وزیر راه و شهرسازی در استان اصفهان، اعطا قرارداد واگذاری به یک هزار و ۱۰۰ خانواده مشمول طرح جوانی جمعیت مربوط به ۱۳ شهر استان، اجرایی شد. 

قاری‌قرآن افزود: تامین زمین برای سایر مشمولین این طرح در استان اصفهان در حال پیگیری است تا در مراحل بعدی واگذاری به آنان انجام شود. 

وی گفت: خانواده‌های واجد شرایط  برای ثبت‌نام در طرح مذکور می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir  مراجعه کنند.